Valkyria Revolution Scenario: The Orphans' Dreams
Circle of Five'ın gençlik günlerinin ardındaki hikaye, Amleth ve onun arkadaşlarının gençlik hayallerinin yeniden anlatımı. Bu etkinlik, oyunun ana hikayesinin 2. Bölümü'nü tamamladıktan sonra Bernard'ın "Notebook" yazılarından izlenebilen bir edebi parçadır.