Valkyria Revolution Scenario: Study of Flowers
Prenses Ophelia'nın savaş alanındaki ölümcül zarafetinin ardındaki gizemi açığa çıkaran bir hikaye. Bu etkinlik, oyunun ana hikayesinin 8. Bölümü'nü tamamladıktan sonra Bernard'ın "Notebook" yazılarından izlenebilen bir edebi parçadır.