Valkyria Revolution Scenario: Lamentations of Men
Bir hüzün halinin ve işkence görmüş Vanargand halkının acıklı sonunun hikayesi. Bu etkinlik, oyunun ana hikayesinin 1. Bölümü'nü tamamladıktan sonra Bernard'ın "Notebook" yazılarından izlenebilen bir edebi parçadır.