Valkyria Revolution Scenario: A Day in the Life of the Wolves
Vanargand HQ'daki günlük yaşamı gazeteci Fritte Eriksen'in haberleri ile anlatan bir hikaye. Bu etkinlik, oyunun ana hikayesinin 4. Bölümü'nü tamamladıktan sonra Bernard'ın "Notebook" yazılarından izlenebilen bir edebi parçadır.