Valkyira Revolution Scenario: Hunger Pangs and Royal Pain
Ophelia'yı huzurlu bir günde sarsan açlık hakkında bir dehşet hikayesi. Bu etkinlik, oyunun ana hikayesinin 1. Bölümü'nü tamamladıktan sonra Bernard'ın "Notebook" yazılarından izlenebilen bir edebi parçadır.