V-Rally 4 Chevrolet Camaro ZL1
650 beygir, süperşarjlı 6.2 litre V8 motor, 6 ileri manuel vites, kalkış kontrol sistemi ve arkadan itiş! Bu efsanevi Amerikan muscle car lastik yakıp asfaltı ağlatırken Extreme-Khana deneyimini gerilim ve heyecan dolu bir boyuta taşıyor.