United Assault - Battle of the Bulge
United Assault - Battle of the Bulge, 1944'ün Ardennes tasvirinde geçen bir açık dünya rogue lite FPS'dir. Bir İngiliz paraşütçü olarak, çok az kişinin hak kazanabileceği bir göreve atandınız. Düşman bölgesine sızmak ve Almanya'nın Ardennes'deki gizli V2 fabrikalarından birini bulmak, sızmak ve yok etmekle görevlendirildiniz. Ağır düşman direnişiyle karşılaşacak, tanklarını, ekipmanlarını yok ederek ve gizli belgeleri toplayarak savunmalarını zayıflatmaya çalışacaksınız. Eğer başarısız olursanız - her şeyi kaybedersiniz! Başarılı olursanız - ödüllerinizi alın!