UFL Başlangıç
Oynaması ücretsiz futbol oyunu UFL'de zengin bir meta oyun deneyimi, gerçek futbolcular, havalı markalar ve dünyadaki en iyi futbol kulüpleri seni bekliyor. Eşsiz içerikler ve çeşitli formalar, kramponlar, eldivenler, toplar ve stadyumlar da cabası. Sıfırdan bir kulüp kur, gerçek futbolcularla takımını oluştur ve istediğin şekilde özelleştir. Dünyanın dört bir köşesindeki oyuncularla rekabet et, yeni başarılar elde etmek için sıralamada yüksel. Ana özellikler: ● Oynanış: Maçlarda yeteneklerini sergileme ve geliştirme fırsatları. ● Kulüp Yönetimi: Gerçek futbol yıldızlarından rüya takımı kurma imkânı. ● Strateji: Oyunda sınırsız ilerleme, en üst lige yükselmek için sınırsız olanak. ● Görünüm Koleksiyonu: Eşsiz oyuncu görünüm kartları topla. UFL Başlangıç paketi içerisinde birçok avantaj bulunuyor: ● 7 gün önceden erken erişim ● Pakete özel kozmetik içerikler: Lovorika tişörtü, Zlato kramponları ve Lavalampe eldivenleri "Estádio do Redentor" Stadyumu ● 20,000,000 CP oyun içi para Zirveye oynamaya hazır ol!