Tundra Recon Paketi
Tundra Recon Suit ve Aegis VII Survivalist içerir.Tundra Recon Suit: İlk Tau Volantis keşif ekiplerince giyilen bu giysi, her koşulda vücut ısısını korumak için parafin bazlı nanotek ipliklerle dokunmuştur.Aegis VII Survivalist: Adını uzak gezegen Aegis VII'den alan bu silah Plasma Cutter ve Suspended Ripper'ın birleşimidir. En zorlu gezegen koşullarına dayanması için titanyumla kaplanmıştır.Bu paket Tau Volantis Hayatta Kalma Kiti'ne dahildir.