TT Isle of Man - KING OF THE MOUNTAIN - Honda ‘TT Legends’ CBR1000RR Fireblade
23 TT galibiyeti olan John McGuinness olarak özel deri kıyafet ve kask ile ‘Joey Dunlop’a Saygılar’ logolu Honda CBR1000RR Fireblade’i sür. Bu motosiklet efsanevi motorcu Joey Dunlop’un Honda takımıyla ilk TT zaferinin 30. yıldönümünü damgaladı.