TT Isle Of Man 3 – Career Starter Pack
Motosikletini daha gelişmiş egzoz, fren, lastik, süspansiyon ve iskelet gibi parçalarla geliştirmek için kullanabileceğin 380 performans puanı içeren Kariyer Modu başlangıç paketi.