Trove - Seviye 25 Takviye Paketi
Bu paketle sınıflarınızdan birini Seviye 25'e yükseltin! Seviye 25 Artırma ile birlikte her türden (Ateş, Su, Hava ve Kozmik) 1 Yetkili Mücevher Kutusu alın. Tükendiğinde, Seviye 25 Yükseltmesi geçerli sınıfı derhal 25. seviyeye alacaktır. Seviye 25 artışı, sadece kilidi açılmış sınıflarda kullanılabilir.