TRON RUN/r DISC Genişletici Paket
Bu faydalı eklenti içerik paketiyle TRON RUN/r deneyiminizi güçlendirin. Bu paket, dokuz yeni DISC modu seviyesi, dört yeni STREAM pist öğesi, Classic Flynn, Legacy Clu, Legacy Quorra, Rinzler, Beck ve Mara adlı altı yeni kostüm ve Quorra's Light Cycle, 3rd Generation (Evolution) Cycle ve the 5th Generation (Legacy) Cycle adlı üç yeni motosiklet sunuyor.