TRON RUN/r CYCLE Genişletici Paket
Bu turbolu paketle TRON RUN/r oyununuzu canlandırın! Bu heyecan verici eklentide 9 yeni CYCLE modu seviyesi, 4 yeni STREAM pisti öğesi, 4 yeni karakter (Classic Ram, Classic Crom, Legacy Gem ve tamamen yeni Vector) artı 3 yeni motosiklet (1st Generation, Flynn’s 2nd Generation ve tamamen yeni Vector Light Cycle) bulunur.