Trials Fusion: Welcome to the Abyss
Trials Fusion'ın 3. içerik paketi Welcome to the Abyss ile denizin derinliklerinde yol alın! Denizin dibinde keşfedilen gizemli kalıntılar uzun zaman önce unutulmuş bir medeniyete ışık tutuyor. Hâlâ derinlerde gizlenen bir şeyler olup olmadığını bulmanın vakti geldi! Su altı deneyiminizi zenginleştirin: - 8 Klasik Trials Parkuru, 1 Yetenek Oyunu ve 1 FMX Parkurundan oluşan 10 yeni parkur - Gizli mekânlar ve saklı mini oyunlar içeren 24 yeni Mücadele - 5 yeni başarım - Titanik heykelleri, parlak taş rampalar, su altı robotları gibi düzinelerce yeni Parkur Düzenleyici öğesi ve çok daha fazlası!