Sıra sıra tepeler, altın çayırlar ve deniz manzaralarını Train Sim World: West Somerset Railway'de deneyimleyebileceksin. Birleşik Krallık'ın en uzun standart ölçülü tarihi tren yolunu canlandırıyoruz. Diesel Gala ortamında trenlerini yönet ve Somerset'in güzel kırsal bölgelerinden geçen, dizelle çalışan güçlü lokomotiflerinle turistlerini eğlendir. Muhteşem detaylarla yeniden üretilen her istasyon, uyarı ve kilometre işareti o kadar gerçekçi hissettiriyor ki; uzanıp onlara dokunmak isteyeceksin. Birleşik Krallık'ın en uzun tarihi tren yolunda geçen popüler Diesel Gala'da ziyaretçilerini eğlendirmek senin görevin. Karakteristik Class 47'yi gösterip eşsiz Class 09'un desteğiyle trenleri zamanında yetiştirerek ziyaretçilerini bir anı yolculuğuna çıkar. İster sürüyor ol, ister yolcu ol, ister gösteriyi izliyor ol; tarihi tren yollarının tüm manzaralarını ve seslerini en iyi şekilde deneyimle.