Train Sim World: Peninsula Corridor ile California Dreamin' demiryolu tarzını deneyimle. Güneyde San Francisco'dan uzanan Kaliforniya'nın renkli yarım adası Amerika'nın en çekici banliyö demiryollarından biri olan Caltrain'e ev sahipliği yapar. Peninsula Corridor, San Francisco'nun 4. ve King Sokağı'ndan San Jose'nin Diridon istasyonlarına uzanan 75 kilometrelik Caltrain banliyö hattına hayat veriyor. San Francisco ve Kaliforniya'nın "Silikon Vadisi"ne hizmet eden Caltrain 26 durakta duruyor. Caltrain'in F40PH-2CAT dizelleri ve Koridor Banliyö Ekipmanı ile bu hattın binlerce yolcusunu her gün zamanında yetiştirmek senin işin olacak. Yarımadadaki yük hizmetlerini Amerikalı demiryolu devi Union Pacific işletiyor. Peninsula Corridor aynı zamanda Union Pacific'in çok amaçlı GP38-2 lokomotifinde işlek bir demiryolunda ağır yükler taşımanın zorluklarını da yaşatacak.