İngiliz Raylarının geçmiş dönemini dirilten Train Sim World: Northern Trans-Pennine'de büyük bozkırları, zorlayıcı yokuşları ve keskin dönüşleri fethedebileceksin. Tarihi geçmiş bir altyapı sahip eski bir ray ağında, sana yardımcı olacak modern güvenlik sistemleri olmadan trenlerini yönet. Muhteşem detaylarla yeniden üretilen her istasyon, uyarı ve kilometre işareti o kadar gerçekçi hissettiriyor ki; tarihte geriye dönüp onlara dokunabileceksin. Ünlü Trans-Pennine Tren Yolunda yolcuları taşımak senin işin. İngiltere'nin Pennine Tepelerinde bükülerek yolunu çizen tren yolunda güçlü lokomotiflerini yönet ve günümüzde mevcut olmayan lokomotif hizmetlerini işletmenin tadını çıkar. İster sürüyor ol, ister yolcu ol, ister bunları izliyor ol; unutulan İngiliz tren yollarının bir kısmının tüm manzaralarını ve seslerini deneyimle.