Almanya'nın kırsal bölgelerinin kalbinden geçen zamansız bir yük ve yolcu koridoru olan Train Sim World: Main Spessart Bahn'da muhteşem dik meyiller, inanılmaz manzaraların bulunduğu yamaçlar ve keskin dönüşler hayat buluyor. Muhteşem detaylarla yeniden üretilen her istasyon, uyarı ve kilometre işareti o kadar gerçekçi hissettiriyor ki; tarihte geriye dönüp onlara dokunabileceksin. Main Spessart Bahn'da yük ve yolcu taşımak senin işin. Dik meyillerin bulunduğu tren yolunda güçlü lokomotiflerini yönet ve yüklerini zamanında teslim et. İster sürüyor ol, ister yolcu ol, ister bunları izliyor ol; Alman tren yollarının tüm manzaralarını ve seslerini en iyi şekilde deneyimle. Alman motor gücünün unutulmaz iki modern simgesi olan DB BR 185.2 ve DB BR 146.2 elektrik lokomotiflerini kontrol et ve DoppelStockwagen kontrol aracında itme çekme operasyonunu deneyimle.