Lütfen dikkat: Bulunan içeriklerden faydalanmak için Peninsula Corridor'un ayrıca satın alınması gereklidir. Caltrain, çeşitli özel görevleri yerine getirmeleri için bundan önce Southern Pacific'e hizmet vermiş olan bir çift çok amaçlı EMD MP15DC lokomotifi bünyesinde barındırır. MP15DC, dizel lokomotiflerin geleneksel "uç kabin" tasarımıyla üretilmiş çok amaçlı bir lokomotiftir ama ana hat hizmetlerinde kullanılabilmesine izin veren bojilere de sahiptir. 1974 ve 1980 yılları arasında Electro-Motive (EMD) tarafından üretilen MP15DC, EMD 12-cylinder 645-serisi bir motora ve bir D.C. jeneratörüne sahip 1.500 beygir gücünde (1119 kW), dört akslı (B-B) bir lokomotiftir. Toplamda 351 MP15 lokomotifi üretilmiştir. Caltrain'in renkli desenleriyle süslenmiş TSW MP15DC, bu özgün lokomotifin harika bir kopyasıdır. Çeşitli otantik görevlerde Caltrain MP15DC lokomotifinin neler yapabileceğini keşfetme imkanı bulacaksın!