Dovetail GamesSimülasyonDiğer
Kaliforniya demiryolunun 2 simgesini içeren Metrolink'in bölgesel yolcu hizmetinde gaza bas. Çarpıcı MP36; LA’in Union Station'daki günlük görevlerinde modern F125 ile koordinasyon içinde çalışır. Doğuya bakan dizel ekipman görevi, yolcuları San Bernardino’ya giden güneşli bir yolculuğa çıkarıyor. Los Angeles'a dönmek için farklı bir perspektif sunmanın yanı sıra, çok amaçlı iki seviyeli oluşumlarla Rotem'in kabinine dönüş yap. Tek hatlı bir hatta programa bağlı kalma mücadelesini deneyimle. Diğer hizmetleri durdurursan gecikmeler kaosa dönüşür! Metrolink'in rollerini yeni şekillerde üstlen; biletleri kontrol etmek ve trenini güvenli bir şekilde sevk etmek için kondüktör olarak oyna. Serbest Dolaşım sayesinde rotayı kendi yönteminle keşfet. Train Sim World 5: San Bernardino Line ile günlük banliyö ulaşımı seni bekliyor, genişleyen LA metropolünü birbirine bağla ve dağların eteklerine doğru yarış! Lütfen unutma: Eski nesil konsolların (Xbox One, Xbox Series S) becerileri sebebiyle, bu platformlardaki oyuncular; platformdaki performansa uygun farklı bir zaman çizelgesi ve deneyim katmanı bekleyebilirler; daha fazla bilgi edinmek için Dovetail Games Support Centre (Dovetail Games Destek) Merkezi'ne git ve 'Train Sim World 5 FAQ’ (Train Sim World 5 SSS) bölümünü ara.