Lütfen dikkat: Eksiksiz bir deneyim için ayrı olarak satın alınabilen Train Sim World 5: West Coast Main Line'ı almanı öneririz. Britanya demiryollarının modern bir efsanesi, West Coast Main Line boyunca göreve başlıyor; Pendolino'ya giriş yap! Class 390; Londra ile Glasgow arasındaki en yoğun ve en sıkışık hizmetlerin elden geçirilmesine yönelik vizyoner bir projenin parçasıydı. Yenilikçi eğim teknolojisinden yararlanan Class 390 Pendolino, WCML'nin kıvrımlı virajları boyunca daha yüksek hızda ve yolcu konforunu koruyarak köşelere yatışıyla yolculukta devrim yarattı. Efsanevi Pendolino'nun kabinine atla ve West Coast Main Line üzerinde süper hızlı, eğimli hizmete başla. Bir Avanti West Coast sürücüsü veya kondüktörü olarak, yüksek teknolojiye sahip şehirler arası bir birimin benzersiz işletim uygulamalarına aşina ol ve Londra Euston'a doğru giden virajları dönerken hayatın yeni bir açıdan tadını çıkar.