Britanya'nın West Somerset Railway'i boyunca inişli çıkışlı tepeler, altın rengi çayırlar ve deniz kenarı manzaraları seni bekliyor. Heyecan verici bir dizel galayla turistleri eğlendir; koleksiyonundaki ikonik Class 47 ve Class 09'un yanı sıra diğer İngiliz klasiklerini de sür. Geçmişte daha da derine git ve buharın romantik çağını yeniden yarat, çünkü yepyeni ikinci tarife şimdi West Somerset'e buhar galası potansiyeli getiriyor! Peak Forest ve West Cornwall Steam Railtour'un sahipleri, yolcu ve gösteri yük hizmetlerinde güçlü buharla dolu hattı keşfedecek ve tabii ki Dünyaca ünlü Flying Scotsman da boy gösterecek! TSW4'teki West Somerset Railway, yeniden revize edilmiş şehir manzarası ve istasyon detayları gibi ekstra ayrıntılarla doludur. Bunu hacimsel gökyüzü, güncellenmiş zemin üzerindeki kar görüntüsü ve ön cam yağmur efektlerinin yanı sıra yeşilliklerin bakımı ile birleştir; yepyeni bir rota gibi hissedeceksin!