Lütfen dikkat: Eksiksiz bir deneyim için ayrı olarak satın alınabilen Train Sim World 4: Cathcart Circle Line'ı edinmeni öneririz. BR Class 380; Desiro UK ailesinin modern ve benzersiz bir üyesidir. Farklı bir gövde şekli ve modern ön bölümü ile birleşerek ScotRail ağı için özel olarak tasarlanmıştır. İlk kez 2010 yılında hizmete giren Class 380 filosu, ScotRail'in elektrikli hatlarının çoğunda kullanılmıştır. Belki de, çoğunlukla Cathcart Circle çevresinde faaliyet gösteren birçok hizmet de dahil olmak üzere Glasgow Merkez İstasyonundaki genişleyen ağda karşımıza çıkar. Train Sim World 4'te bulunan Class 380, Cathcart Circle Line'da hızlı bir şekilde hizmete başlıyor. Neilston ve Newton'a giden hatlar üzerinde Class 314 ile çalışarak çeşitli yolcu hizmetlerinde 3, 4 ve 6 araçlı yapıları sür. Artık hacimli gökyüzü, güncellenmiş görseller ve daha fazlasını içeren, yeniden düzenlenmiş bir Cathcart'ı keşfet!