Dovetail GamesSimülasyonDiğer
Banliyö yolcularının ve uluslararası yolcuların meydana getirdiği trafik hareketliliğiyle karmaşık faaliyetleri deneyimle. Modern banliyö deneyiminin kontrolü sende olsun ve Train Sim World 4: Nahverkehr Dresden - Riesa kırsalını keşfet. Dresden ve Riesa arasındaki hat, Almanya'nın ilk uzun mesafe demiryollarından biriydi. Hattın önemi yüzünden günümüzde de hareketli, hızlı hizmetler, farklı yoldaki hızlı ve yavaş hatlar sayesinde bölgesel trafiğin üstesinden geliyor ve Dresden'in eteklerine sık banliyö seferleri hizmet veriyor. DB BR 442, BR 143, BR 146.2, BR 363 ve MRCE BR 185.5 ile bölgesel zorlukları, S-Bahn ve yük hizmetlerinin zorluklarını üstlen.