Lütfen dikkat: Eksiksiz bir deneyim için ayrı olarak satın alınabilen Train Sim World 4: Doğu Yakası Ana Hattını edinmeni öneririz. Biraz tanıtıma ihtiyaç duyan Flying Scotsman, zamanın testinden geçmiş bir demiryolu ikonudur. Sir Nigel Gresley tarafından tasarlanan Flying Scotsman,1923, Şubat ayında Doncaster Works'ten çıktı ve daha sonra, çok geliştirilmiş bir A3 Pacific'e dönüştü. Rekor kıran çalışmalar, sergiler, Amerika ve Avustralya turları gibi 100 yıllık başarıların ardından, Ulusal Demiryolu Müzesi bu lokomotifin özel mirasını kutluyor ve bu kutlamaya sen de katılabilirsin! Korunmuş durumda sunulan Train Sim World 4'te efsanevi Flying Scotsman’i sürmeyi öğren ve Peterborough ile Doncaster arasında bulunan Doğu Yakası Ana Hattı boyunca veya Senaryo Planlayıcısı ile istediğin herhangi bir yerde yüzüncü yıl hizmetine başla.