Lütfen dikkat: Eksiksiz bir deneyim için ayrı olarak satın alınabilen Train Sim World 4: Salzburg - Rosenheim ve/veya Dresden - Riesa'yı edinmeni öneririz. Büyük mücadeleye katıl ve yeni bir simülasyon seviyesine adımını at. TSG yıldızlarından olan ve Train Sim World 4 için tasarlanan DB BR 101 lokomotifinin IC kabin vagonu ile tamamlanan yeni ve büyük ölçüde geliştirilmiş bir versiyonu geliyor! Resmi olarak Şubat 1997'de hizmete giren BR 101, yetkin ve yüksek hızlı bir yolcu lokomotifi olduğunu kanıtladı ve DB'nin Almanya çapındaki Şehirlerarası hizmetlerinin omurgası olarak hizmet sağladı. Train Sim World 4'te TSG, mevcut DB BR 101'i aldı ve onu TSW'nin ilk Uzman/Çalışma Seviyesi lokomotif eklentisine dönüştürdü! BR 101 artık elden geçirilmiş bileşimi, sigortalı makine odası, sıcaklık ve arıza simülasyonu, orijinal PZB (Aralıklı tren koruma) veri girişi ve daha fazlasını sunuyor. Öğreticileri oynadığından ve lokomotifin kılavuzunu okuduğundan emin ol (Kılavuz yalnızca İngilizce ve Almanca'dır)!