Lütfen dikkat: Eksiksiz bir deneyim için ayrı olarak satın alınabilen Train Sim World 4 Compatible: Birmingham Cross-City Line'ı almanı öneririz. Güncel 2023 takvimini temel alan bir dizi yeni gerçekçi ve ilgi çekici senaryoyla birlikte West Midlands ağında daha fazla mücadeleye katıl. Olumsuz koşullar ve gecikmeler, Birmingham rayları üzerinde bir günlük çalışmadan ibarettir. Geçmişin yankıları, 323 221'in dahil edilmesiyle birlikte hattın üzerine donatılmıştır. Bir Class 323, neredeyse 30 yıl süren hizmeti kutlamak için, orijinal Regional Railways görünümüne yeniden boyandı. Filonun 1990'lı yıllardaki tanıtım görünüşüne uygun olarak göz alıcı yeşil, mavi ve sarı tonlarıyla birlikte nostalji ve West Midlands mirasına dair bir yolculuğa çıkabilirsin. Yeni geliştirici SimTrack Studios'un ilk Centro Regional Railways BR Class 323 Add-On ile trene atla ve Birmingham raylarını bir kez daha çalıştır!