Cathcart Circle Line'ın tarihi 1800'lerin sonlarına kadar uzanır; Newton ve Neilston şubeleri ve daire şeklindeki hattın kendisi 1903'te tamamlanmıştır. Ağın tamamı, bugüne kadar Strathclyde banliyö ağında önemli bir rol oynamıştır. ScotRail BR Class 314 EMU biçiminde ve doğrudan tanınabilen "PEP"in kontrolünü eline al ve çeşitli hizmetlerde çalışmaya başla. Glasgow, Newton ve Neilston arasında mekik doku ve daire üzerinde hem saat yönünde hem de saat yönünün tersine ilerle. Hayata geçirilen bir banliyo hattı! Yeni ScotRail Class 380 Eklentisinin (ayrı olarak satılır) piyasaya sürülmesiyle birlikte, Cathcart Circle Line'ı artık tamamen Train Sim World 4 standartlarına getirdik. Bu ücretsiz yeniden düzenleme; en son çıkan bitki örtüsü, yeni ray ve sinyal görselleri ve tabii ki hacimli gökyüzü, güncellenmiş zemine yağan kar görseli ve daha fazlası gibi ekstra detaylarla dolu; yepyeni bir rotadaymış gibi hissetmenizi sağlıyor!