Lütfen dikkat: Eksiksiz bir deneyim için ayrı olarak satın alınabilen Train Sim World 4 Compatible: Midland Main Line, Great Western Express ve Southeastern Highspeed ayrı ayrı satın alınabilir. Class 66 çekiş güçlü trenine atla ve Birleşik Krallık'ın zorlu toplu taşıma sanayilerinde çalışmaya başla. VTG markası ve çeşitli grafitilerle tamamlanan modern HOA yük vagonuyla, inanılmaz derecede ağır trenleri yolcu ana hatları boyunca taşıma görevini üstlen. Tekerlek patinajını kontrol altında tut ve her zaman birkaç adım önde ol; taş yüklü bir hizmeti durdurmak kolay bir iş değil! Yeni senaryolar ve zaman çizelgesi bölümleri boyunca, hem Midland Main Line hem de Great Western Express rotaları üzerinden toplu taşıma ve Southeastern Highspeed için 2x bonus senaryoları görevini üstlen. Skyhook Games’ Cargo Line Vol.2 - Aggregates ile nakliye mücadelesini deneyimle!