1980'ler, İngiltere'nin en uzun süre hizmet veren “durak aralığı" olan Blackpool Branches: Preston - Blackpool & Ormskirk'deki Class 142'de çok sayıda inişli çıkışlı yolculuk hizmeti sunar. Eski DMU'ların ucuz bir alternatifi olarak tasarlanan "Pacer", 30 yılı aşkın bir süre boyunca bölgesel ağlara hizmet vermeye devam etmekteydi. Pacer'ın Lancashire'daki yerel hizmetlerde henüz yepyeni olduğu günlere geri dön. West Coast Main Line ile Blackpool arasında seyahat edenlere daha sorunsuz bir yolculuk sunan, Class 47'nin öncülüğündeki özgün ekspres hizmetler seni bekliyor. Kısmen kullanılmayan Burn Naze şubesi hattındaki ağır tanker trenleriyle birlikte çalışarak çekiş motorlarını yük görevinde de teste tabi tut. Kullanılmayan istasyonlar, dahili teçhizat içeren sinyal kutuları ve hat kenarı altyapısı da dahil olmak üzere baştan sona detaylarla dolu Just Trains'in Blackpool Şubeleri, Train Sim World 4'te keşfedilmeye hazır, İngiliz Demiryolları döneminin kalbini ve nostaljisini yakalıyor.