Lütfen Dikkat: Eksiksiz bir deneyim için ayrı olarak satın alınabilen Train Sim World 3: Sherman Hill'i edinmeni öneririz. Union Pacific'in SD70ACe lokomotif filosunun taşıdığı 6 Düşmüş Bayrak desenini tasvir eden Train Sim World 3 için UP Heritage Desen Koleksiyonu ile ABD demiryolunun tarihini kutla: - UP No. 1982, Missouri Pacific'in mavi tonlarını temsil eder - UP No. 1983, Batı Pasifik'in yeşil, şerit ve turuncu karışımında bulunur - UP No. 1988, ikili kırmızı görünümüyle Missouri-Kansas-Texas eyaletlerini kutlar - UP No. 1989, efsanevi D&RGW'yi sarı ve gri tasarımıyla anar - UP no. 1995, Chicago & North Western'in çeşitliliğini anar - UP no. 1996, Güney Pasifik'in kırmızı ve turuncu "Gün Işığı" renklerini içerir Bu desenleri yeni senaryoda kullanıp kuvvetli güçlerini Sherman Hill'deki Zaman Çizelgesi Modunda birleştir.