Güneşin battığı keyifli bir Yılbaşı Arifesi akşamında, Baş belası bir Elf gelir elinde bir numarayla. Hediyeler ve oyuncaklar odanın her bir yerinde, Kıyamet kopacak sabaha olmazlarsa yerli yerinde! Kurtarmaya gel, hediyeleri koy ağacın altına, Drive Model Rail klasikleri Mini F7A ve F7B ile. Gece boyunca geçen 7 farklı senaryo ile, Her şeyi koyabilecek misin yerli yerine? F7 mi? Sürmesi kolay, basit model ölçülü bir Aerodinamik Treni, Üzerine Richie Rails çıkartmaları veya Desen Tasarımcısından koy istediğini. Güzergah mı? Sıcak bir ortam arayan gözlere özel ev rahatlığında ve şenlikli, Senaryo Planlayıcısı ile maket boyutunda yap istediğin treni. Dovetail Live'ın gücüyle kreasyonlarını çevrimiçi paylaş, Sürebileceğin şenlikli eğlencenin sonu yoktur arkadaş. Hepinize Mutlu Yıllar, umarız neşe getirir, The Holiday Express şimdi Train Sim World 3 için mevcut!