Train Sim World 3: Southeastern High Speed ile Londra'da ve Kent'te klasik ana hat yolculukları ile nefes kesen yüksek hızlı taşımacılığın eşsiz ve heyecan verici karışımını deneyimle... Artık Ashford International ve Dartford'ı da içeriyor! Çok yönlülük ve modern hassasiyet, yolculara HS1 ve klasik ana hatlarda yurt içi yüksek hızlı hizmetler sunmak için 225 km/sa hızla çalışan İngiltere'nin en hızlı treni Class 395'te birleşiyor. Rochester ve Faversham arasında çeşitli formasyonlarda çalışan güvenilir Class 375/9 ile Chatham Ana Hattındaki hizmetlerin sorumluluğunu üstlen. Class 465/9'un benzersiz motor iniltileriyle 90'ların tadını çıkar, Medway, Gravesend ve Dartford arasındaki birçok trende tam bir "Kent Link Networker" gibi çalış. Class 66'da yolcuları sıkı çalışan bir dizel yük taşımacılığı için takas et. Hoo Kavşağının hem içinde hem de dışında mühendislik ve toplu yük trenlerinde çalış.