Edinburgh ve Glasgow arasındaki 5 demiryolu hattı arasından en önemli şehirler arası yolculuk hattı her zaman Falkirk High üzerinden geçen hat olmuştur. 8 ara istasyonu olan dolaysız güzergahıyla trenler, 180 yıldır karşılıklı sefer benzeri bir hizmet sunuyor. Her yönüyle yepyeni ScotRail BR Class 385'e gir! ScotRail'in elektrik filosunu genişletmek üzere birim filoları tasarlandı. Birçok önemli hatta elektriğin getirilmesine neden olan İskoçya Merkez Çevre Yolu yenilenmesini takiben Class 385, 2018 yılında hizmete girdi ve o zamandan itibaren Glasgow - Edinburgh Hattındaki tüm elektrikli hizmetlerin yolunu açtı. İskoçya'nın başlıca iki şehri arasında sür, güzergah görevlerini tamamla ya da sadece en sevdiğin tren gözlemleme noktasından olan biteni seyret. Senaryo Planlayıcısı ve Desen Tasarımcısı ile deneyimlerini kişiselleştir ve bütün bunları Creators Club ile paylaş.