Lütfen dikkat: Eksiksiz bir deneyim için ayrı olarak satın alınabilen Train Sim World 3: Cajon Pass'i edinmeni öneririz. 1949 ve 1953 yılları arasında 2300'den fazla F7A ünitesi ve 1400 kablolu F7B ünitesi inşa edildi. Pek çok orijinal alıcı arasından belki de Santa Fe'den daha simgeleşmiş olanı yoktur. Warbonnet görünümünün çarpıcı Kırmızı, Sarı ve Gümüş vurgularına sahip filoları, hem yolcu hem de yük operasyonları ile ün kazandı. Daha güçlü modern motorlar karşısında uzun süredir gözden düşmüş olan F7, bugün bile son teknoloji ürünü görünmeyi başarıyor ve demiryolu tutkunlarına nostaljik bir manzara sunuyor. Santa Fe F7, Train Sim World 3'te Cajon Pass'e mirasını getiriyor. Zirvelere ulaşıp yükleri Warbonnet tarzında taşı ve California'nın demiryolları hayranlarına mazinin tadını çıkart!