Birleşik Krallık'ın bölgesel simgesi BR Class 158 Sprinter'a bin. 1990'ların aracı DMU, Wick'ten Penzance'a kadar her yere gidip gelerek ülkenin belkemiği olarak hizmet vermiştir. İkonik East Midlands Trains üniformasını giyerek, yerel manzaraları seyrederek ve Cummins'in ana kuvvet teknolojisiyle gürleyerek yerel hizmetlerle seyahat et. Efsanevi HST ile şehirlerden gürleyerek ve uğuldayarak hızlıca geç. Dünyaca bilinen bir simge olan, 40 seneyi aşkın süredir EMT'nin renkli amblemlerini taşıyan HST, Birleşik Krallık Intercity seyahatinin amiral gemisiydi. Şimdi VP185 çekiş gücüyle kaybedilen zamanı telafi et ve EMT'nin uzun mesafe ekspresiyle hızlan. Üç şehir arasında sür, güzergah görevlerini tamamla ya da sadece en sevdiğin tren gözlemleme noktasından olan biteni seyret. Senaryo Planlayıcısı ve Desen Tasarımcısı ile deneyimlerini kişiselleştir ve bütün bunları Creators Club ile paylaş.