Train Sim World 3: Linke Rheinstrecke: Mainz - Koblenz ile 1990'lara geri dön ve büyüleyici Rheinland kırsalını deneyimle! ICE tren setlerinden ve özel yüksek hızlı hatlardan önce ekspres hizmetlerinde, mevcut güzergahlarda hızlı lokomotifler kullanıyordu. Bu lokomotiflerden bir tanesi Almanya'nın dört bir yanında uzun Intercity vagonları çeken DB BR 103'tü. Klasik, koyu kırmızı BR 110.3 ile itilip çekilen n-Wagen'in ferahlatıcı nane tonlarıyla her kasabaya ve köye hizmet et. Çift katlı vagonların ve çoklu ünitelerin yaygın hâle gelmesinden çok önceki bir dönemde kademe değiştirici kontrolleri ve yolcu hizmetleri sanatında ustalaş. Ren Nehri'nin batı yüzündeki tarihî binaların ve kasabaların yanından geç, güzergah görevlerini tamamla ya da sadece en sevdiğin tren gözlemleme noktasından olan biteni seyret. Senaryo Planlayıcısı ve Desen Tasarımcısı ile deneyimlerini kişiselleştir ve bütün bunları Creators Club ile paylaş.