Zamanda geriye git ve ünlü LMS Jubilee Class'ın kontrolünü eline al. Yolcuları West Coast Ana Hattı boyunca, Runcorn Köprüsü üzerinden Merseyside'ın tam kalbine götür ve onlara asla unutamayacakları bir yolculuk yaşat. Ek olarak, ağır yük trenlerinde çalışkan LMS Stanier 8F Class'ın başına geç. Buhar simülasyonu sanatında ustalaş ve 1950'lerin zorluğu ile yüzleş... Güvenilecek hiçbir modern konfor yok, tek güvenlik sistemi aklın! Hızını belirlemek için her lokomotifin inceliğini ve ritmini öğren ve zaman çizelgesine uy. Tren sür, yolcu olarak veya bekçi minibüsünde seyahat et, güzergah görevlerini tamamla veya sadece bir gözetleme noktası seç ve olan biteni izle. Senaryo Planlayıcısı ve Desen Tasarımcısı ile kendi deneyimlerini yarat ve bütün bunları Creators Club ile paylaş.