Üstün modern Amerikan yük demiryollarının telaşının ve daimi hareketliliğinin tüm ihtişamı, zorlu rampalar, güçlü dizel lokomotifler, görkemli batı manzarası ve olağanüstü tarihin tümü Union Pacific'in Train Sim World 2'ye özel efsanevi Sherman Hill'inde bir araya geliyor! Cheyenne ve Laramie, Wyoming'in klasik demiryolu şehirleri arasında 58 mil boyunca uzanan Sherman Hill, Kıtasal Bölünmesi'ı 8.015 fit yükseklikte geçiyor. Onlarca yıldır Sherman Hill, Laramie Mountains'ndan batıya uzanan yüzde 1,5'lik zorlu eğimiyle Union Pacific'in en büyük ve en iyi tahrik gücünü, çift baca taşıyan yüksek beygirli dizelleri, otomatikleri, gümrük yüklerini, kömürü ve fazlasını misafir ediyor. Union Pacific'in hem modern hem güçlü 4.300 beygir gücündeki Electro-Motive SD70ACe ve 3.000 beygir gücündeki emektar EMD SD40-2 lokomotiflerine binerek Cheyenne'deki ve Laramie'deki genişleyen açıklıklarda tonajı taşı.