Dar virajlarda yarışmanın, dik yokuşlarda mücadele etmenin ve İsviçre'nin kalbinde yoğun yolcu hizmeti sağlamanın heyecanını yaşa. Son teknoloji lokomotifler ve sistemler, Rivet Games'in S-Bahn Zentralschweiz: Luzern - Sursee oyununda seni bekliyor! Orta İsviçre S-Bahn projesi, Luzern ve Zug çevresindeki çeşitli bölgesel hatları tek bir banliyö ağında birleştirmek için 2004 yılında sunuldu. S1 hattı, geçmişi 1856 yılına kadar uzanan eski Olten-Luzern tren yolunun raylarından geçer. Günümüzde bu hat, Luzern'in eyaletleri içinde yer alan kasabaları birbirine bağlayan bir banliyö koridoru olarak hizmet verdiğinden her zaman olduğu gibi önemlidir. Güzergah boyunca yaygın olarak kullanılan modern SBB RABe 523'e bin. Luzern ve Sursee arasındaki çeşitli hizmetlerde; hızlı ivmesinden, rahat sürüşünden ve son teknoloji ETCS kabin içi sinyalizasyon sisteminden en iyi şekilde yararlan.