Lütfen dikkat: Bu eklentide bulunan içeriklerden faydalanmak için Train Sim World 2: Arosa Linie'in ayrıca satın alınması gereklidir. İlk olarak 1973'te üretilen Ge 4/4 II, motor gücü keskin meyillere uygun olduğu için 1997'deki Arosa Hattı da dâhil olmak üzere Rhaetian Railway temel ray ağına hizmet etmek üzere güçlü bir çok amaçlı lokomotif olarak tasarlandı. Birçok lokomotif, ülkenin tren yolu ağının köklü tarihini kutlamak üzere hazırlanmış; önemli yerlerin devasa sanatsal temsillerini içeren ve çeşitli RhB hatlarının yıl dönümlerini hatırlatan tanıtıcı tasarımlara sahiptir. Bu koleksiyon, Ge 4/4 II için 5 sıra dışı desen içerir. Çeşitliliği artırmak için RhB'nin sarı beyaz gözlem vagonu da dâhil edilmiştir. Lokomotifleri çok amaçlı trafik görevlerinde kullan ve hoş bir ortam oluşturan manzara ve ışık efektlerine sahip kutlama temalı oyun öğeleri ile Noel ruhunu hisset!