Train Sim World 2: New Journeys Expansion ile yeni zorluklar üstlen ve London Underground, CSX'de ve Deutsche Bahn'da daha fazlasını keşfet. 1972 Mk2 Tube Stock'un 50 yıllık tarihini; cesur kırmızı renkte boyalı kapılarla, öndeki ve üst kısmındaki çarpıcı gri vurgularla tamamlanan bu orijinal boyalı Alüminyum dış görünüm yorumuyla kutla. Bakerloo Line'daki demiryolu turunu ve geçen yılki hizmetleri araştır. Gelenekse bir kıvrımı olan güçlü dizel gücü, ilk CSX Mavi ve Gri şemasında göz kamaştıran kıymetli SD40 ile Sand Patch Grade'de hayat buluyor. Bu tüm zamanların en iyi Amerikan klasiği ile ağır yük ve makas değiştirme operasyonlarının başına geç. Çalışkan DB BR 423'e bin ve Köln S-Bahn'daki çok sayıdaki yolcu görevini gerçekleştir. S19 ve yepyeni S12 hizmetlerindeki, daimi hareketliliğin ve Horrem ve Düren'e giden, katedral şehrine girip çıkan feribot yolcularının keyfini çıkar.