ICE ve Bölgesel hizmetlerde Köln - Aachen güzergahını deneyimle ve Köln - Aachen ve S-Bahn BR 423 paketi ile S-Bahn lokomotifli yeni yolculuklara çık! Şık ve modern ICE 3M ile inanılmaz hızlara ulaş; bu son teknoloji yüksek hızlı EMU, Köln - Aachen güzergahı üzerinden sınırlar arası ekspres hatlarında çalışabiliyor. Bölgesel boşlukları dolduran ise her zaman güvenilir olan DB BR 442, kendine özgü tasarımı ve hızlı taşıma yetenekleriyle hat için son derece uygun. Çalışkan DB BR 423'e bin ve Köln S-Bahn'daki çok sayıdaki yolcu görevini gerçekleştir. DB BR 423'ü S19 ve yepyeni S12 servislerine ekleyen ek bir zaman çizelgesinde katedral şehrinden Horrem ve Düren'e giden ve gelen feribot seferleri vardır. Düzinelerce birim, Bölgesel hizmetler ve ICE hizmetlerinde gece ve gündüz çalışırken kesintisiz aksiyonun tadını çıkar.