Train Sim World 2: İskoç Şehir Banliyösü: Glasgow - Newton & Neilston
Train Sim World 2: Cathcart Circle Line'da klasik elektrikli çekiş ile modern banliyö ağının hareketliliğini deneyimle ve Glasgow banliyösünü tarihi Glasgow Central merkeziyle bağla. Bu güzergahtaki çeşitli hizmetlerin başına geçmek senin işin; yolcuları yeşilliklerle dolu banliyölerden River Clyde'ın güney kıyısındaki yoğun nüfuslu semtlere ve simgeleşmiş Glasgow Central istasyonuna hızlı bir şekilde taşı. ScotRail Saltire desenli BR Class 314 EMU biçimindeki kolayca tanınabilen "PEP"i kontrol et ve çeşitli hizmetlerde çalış. Glasgow, Newton ve Neilston konumları arasında ring seferi gerçekleştir ve Cathcart Circle'ın tamamında saat ve saatin ters yönündeki istasyonlara git. Bir değişiklik yaparak Glasgow içindeki hizmetleri yürüt, trenleri Shields garına ve Neilston makaslı manevra hattına yönlendir ve buralardan çıkar.