Train Sim World 2: Hauptstrecke Hamburg - Lübeck ile Kuzey Almanya'da, ülkenin ikinci en büyük şehrini Schleswig-Holstein'in banliyö şehirleriyle birleştiren bölgesel yolcu ve ağır yük faaliyetlerini deneyimle. Bu güzergahtaki hizmetlerin başına geçmek senin işin; yüksek kapasiteli doppelstock vagonlarını yolcularla doldur ve önemli yük trafiğini işleterek endüstriyi geliştir. Hamburg ile Lübeck arasındaki duran ve yarı hızlı hizmetlerde doğrudan lokomotiften veya uzaktaki kabin vagonundan klasik DB BR 112'yi kontrol et. Alternatif olarak şık MRCE Siyah şemasıyla süslü, kolayca tanınabilen ES 64 U2'ye bin ve çeşitli yük trenlerini kullan.