Simgeleşmiş Grand Central Terminal'e girip çıkan feribot yolcularını taşırken modern ve klasik ekipmanları çalıştır; Train Sim World 2: Harlem Line ile yolcuları Harlem River'dan geçirip New York banliyölerine doğru taşıyarak sıkışık Park Avenue üzerinden hızla ulaştır. Harlem Line, "The Big Apple"ın kalbinde kesintisiz bir aksiyon sunuyor. Grand Central Terminal'den başlayan rota, Harlem 125th Street'e varmadan önce Park Avenue'nun üstünden ilerler. Hat, Woodlawn üzerinden ilerleyip Bronx River boyunca North White Plains'e kadar uzanarak devam eder. İkili Metro-North ekipmanına, M3A ve M7A EMU'lara binip simgeleşmiş Grand Central Terminal trenlerini çalıştırarak işe başla. Yerel ve ekspres trenlerden "yüksüz" boş trenlere kadar çok sayıda hizmetin sorumluluğunu üstlenip Yankees-East 153rd Street'e giden maç günü trenlerini çalıştır.