Train Sim World 2: Clinchfield Railroad ile Virginia kömür yataklarında ağır kömür sevkiyatlarını ve yük manifestolarını taşıyarak klasik bir demiryolu deneyimi yaşa. Muhteşem manzarası ve dağlık bölgedeki zorlu demiryolu hizmetleri nedeniyle sıklıkla "Doğunun Rio Grande'si" olarak adlandırılan Clinchfield (artık CSX'in Kingsport Subdivision hattıdır), olağanüstü bir kömür taşıma güzergahı ve kuzeyde Chesapeake ve Ohio ile güneyde Seaboard Coast Line'ı birbirine bağlayan yük manifestosu trafiği için çok önemli bir köprü hattıdır. Buradaki işin, canlı ve kömür tozu kaplı Clinchfield Railroad desenine sahip, ilk bakışta kendini belli eden EMD F7 ve SD40 dizel lokomotiflerini kullanarak engebeli Apalaş Dağları'nın arasından geçen yük hizmetlerinin başına geçmek.