Rivet Games'den Train Sim World 2: Arosalinie ile heyecan verici rampaları, büyüleyici İsviçre manzaralarını ve klasik motor gücünü deneyimle! İsviçre'nin en eski şehri Chur'dan Arosa'daki yaz ve kış tatili yerlerine kadar Arosalinie, 1914'e geri gitmekte ve en iyi demiryolu mühendisliğini temsil etmektedir. Eskiden kaynak taşımak için kullanılan ve birçok keskin virajın ve dağ tünelinin yer aldığı bu elektrikli, dar demiryolu hattı; muhteşem Schanfigg vadisinden geçer, yerel halk için önemli bağlantılar sunar ve turistler arasında da oldukça popülerdir. Chur'un sokaklarından yavaşça ilerlerken ve muazzam Langwieser Viaduct'ı hayranlıkla izlerken klasik RhB Ge 4/4 II elektrikli lokomotifi kontrol et, hızını ayarla ve zaman çizelgesine uy.