Tour de France 2024 - Cycling Kit pack
Cycling Pack'teki bisikletçi ekipmanı setleriyle hem pelotondaki diğer takımlardan hem de çok oyunculu moddaki diğer oyunculardan farkını ortaya koy. Bu DLC şunları içerir: - GogoBank ve Krespa takımlarının renklerinde formalar, şortlar, eldivenler, ayakkabılar ve çoraplar dâhil iki eksiksiz bisikletçi ekipmanı seti.